  • Data: 2004-04-23 16:35:03
    Temat: składka na ubezp. społeczne a PIT-5
    Od: "izullka" <izullka@(nospam)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    powiedzcie mi czy składke na ubezp. społeczne os. fizycznej prowadzacej
    działalność gosp. mozna zaksięgowac w 14/15 KPiR??

    wiem, ze odlicza sie od dochodu w deklracji PIT-5, ale zeby w koszty
    uzyskania przychodu wrzucac?, a tym samym zwiekszyc strate w firmie i miec
    większy odpis straty w zeznaniu rocznym??.
    Przeciez składke zus odlicza sie w roku zapłaty ...
    (nie mowię o pracownikach tylko o składce zus za pracodawce - osoby
    fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą)
    ktos sie ze mna spiera i chce wiedziec kto ma racje i jest taki pewny tego
    co mowi, że normalnie zgłupiałam... a jak jest to prawda to gdzie o tym
    mozna przeczytac, jakis artrykulik??

    Z góry dzięki
    Zulka