  • Data: 2006-07-19 18:50:18
    Temat: serwer dedykowany w UE
    Od: Piotr Niżyński <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Temat jak widzę przewija się w archiwum, choć nie znalazłem
    satysfakcjonującej odpowiedzi. Prowadzę DG, mam serwer w NGZ-Server.de
    i zastanawiam się, jak to wszystko rozliczyć: czy i na jakiej podstawie
    wpisać do KPiR w koszty oraz na VAT-7. Opłata jest przez CC (PayPal), a
    na ich stronie można pobrać rachunek (oczywiście niepodpisany) w języku
    niemieckim i walucie euro z naliczonym podatkiem 16%. Czy to w
    jakikolwiek sposób tworzy potrzebę złożenia VAT-R/UE?