    From: "Kamila" <K...@2...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: sam.ciężarowy- na wczoraj!
    Date: Tue, 16 Jul 2002 14:11:33 +0200

    Posiadam samochód Renault Clio zarejestrowany (1999r.)jako ciężarowy. W dow.
    rej. jest dopuszczalna ładowność 540 kg, liczba miejsc 5.
    Dostałam wezwanie na policję, żeby przedstawić dowód zakupu samochodu i
    pokazać samochód.
    Wezwanie miałam na wczoraj, dzisiaj odebrałam, więc sprawa jest b. pilna.
    Mam pytanie jak powinien być przerobiony mój samochód żeby nie
    zakwestionowano, że jest ciężarowy?
    Ma kratkę. Powinien mieć chyba jeszcze jakąś blachę za tylnymi siedzeniami
    (czy ma ona spełniać jakieś wymogi, np. odnośnie grubości, mocowania?)?? I
    co z demontowaniem tylnych pasów (w dow. rej. liczba miejsc-5)???
    I może coś jeszcze powinien posiadać?
    Bardzo proszę o meryoryczną odpowiedź.
    Zestresowana K.