  • Data: 2012-10-02 00:42:47
    Temat: sad pracy
    Od: "D.P." <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Czy ktos wie jakie sa kolejne kroki. Po pozytywnym roztrzygnieciu dla
    mnie w sadzie pracy o odszkodowanie z tytulu niezgodnego z prawem
    zwolnienia z mnie z pracy podczas choroby. Sad orzekl "natychmiastowa
    wykonalnosc" i wyrok nieprawomocny i ze ja moge sie odwolac. Ale nie
    wiem od czego mam sie odwolywac jak orzeczenie i wyrok byl takie jak w
    pozwie chcialem. I tyle zasadzil odszkodowania co chcialem czyli 3
    miesieczne wynagrodzenie.
    Powiedzial coś czego nie zrozumialem o miesiecznym wynagrodzeniu na
    poczatek nawet jeżeli nie bedzie jeszcze uprawomocienia? Czy ktoś mial
    coś takiego lub wie ?
    Czy mam czekac na list z sadu z potwierdzeniem wyroku czy czekac na
    urpawomocnienie sie ? czy pracodawca przeleje mi srodki jakie zasadzilem
    mu i kiedy ma na to czas ? Kto wie jak to wyglada ? Prosze o wskazówki,

    Dzieki

    Daniel