    From: "Robbo" <r...@...luv.spam.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: s.c. i podatki od nieruchomosci itp
    Date: Thu, 3 Nov 2005 11:11:15 +0100

    Potrzebne jest zaswiadczenie o niezaleganiu z podatkami. Czy jako spolka
    cywilna mozemy wystapic do Urzedu Gminy o takie zaswiadczenie? Doszly mnie
    sluchy ze urzad mi nie wyda zaswiadczenia adresowanego na spolke cywilna,
    tylko na kazdego ze wspolnikow z osobna na ich adresy zamieszkania, bo
    przeciez kazdy ze wspolnikow odpowiada za swoje zobowiazania.
    Czy taka interpretacja urzedu jest wlasciwa? Przeciez spolka cywilna nadal
    pozostaje podatnikiem (ma swoj NIP, regon itp itd).
    Jesli spolka startuje w roznych przetargach zawsze takie zaswiadczenie jest
    konieczne.
    Dochodzi do nieco smiesznej sytuacji kiedy wspolnicy mieszkaja w innym
    miescie niz tam gdzie prowadza spolke.

    --
    Pzdr.
    Rb