  • Data: 2005-08-29 11:58:15
    Temat: ryczalt a sprzedaz zdjec (licencji)
    Od: "Jacek Bronowski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam problem i licze ze znajda sie tu fachowcy, ktorzy beda w stanie mi cos
    poradzic.
    Prowadze dzialalnosc gospodzarcza (uslugi...) opodatkowana ryczaltem. Szukam
    sposobu na rozszerzenie tej dzialanosi w taki sposob, aby moc dalej placic
    ryczalt a dodatkowo moc sprzedawac zdjecia (tzn. licencje na ich
    wykorzystanie z przeniesieniem praw aut.).
    Zawierajac taka umowe jako osoba fiz. mam naliczane 50% KUP i realnie place
    ponizej 10% podatku natomiast chcac robic to w ramach dzialalnosci musialbym
    rozszerzyc o PKWiU 74.81.Z - dzialalnosc fotograficzna co skutkuje 17%
    ryczaltem.
    Dlaczego ta stawka ryczaltu jest tak wysoka i czy ktos ma moze pomysl pod co
    innego mozna podciagnac sprzedaz zdjec (licencji) zeby mozna bylo placic np.
    8,5% ryczaltu?
    Bede bardzo wdzieczny za wselka pomoc i sugestie.

    pozdr.
    Jacek Bronowski
    Baza fotografii krajoznawczej - www.foto.risp.pl - f...@r...pl
    Aktualnie 3810 zdjęć z 7 krajów.