  • Data: 2010-02-11 17:26:00
    Temat: rozszerzenie działalności firmy - o czym pamiętać
    Od: "cg" <cegreg_spam@gmail_spam.com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Prowadzę DG, jestem vatowcem i rozliczam się na zasadach ogólnych. Chciałbym
    sobie założyć sklep internetowy. Przy rejestrowaniu firmy wybrałem PKD
    związany z handlem. Przewidywany obrót to maks 5tys miesięcznie.

    Czy ktoś z Was może mi napisać jakie formalności muszę dopełnić, aby
    rozszerzyć działalność w tym zakresie? Czy może muszę kupować kasę fiskalną?

    Z góry dziękuje za pomoc.

    cg