  • Data: 2003-02-20 17:30:06
    Temat: rozliczenie umowy-zlecenia z US
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    W zeszłym roku pisałem program na umowę o dzieło (dokładniej - przekazania
    praw autorskich).
    Do tej pory nie dostałem rozliczenia do Urzędu Skarbowego. Podobno mają czas
    do końca lutego.
    Co jeśli do tego czasu nie dostanę dokumentów??
    Umowy niestety nie mam bo przysłali wersję elektroniczną którą ja podpisałem
    a oni nie odesłali mi nic. Czy po prostu zostałem wrobiony a praca de-fakto
    była na lewo??

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    interesujesz się turystyką? zapraszam na:
    www.goscinni.betacom.pl - bezpłatne noclegi