  • Data: 2007-03-07 13:58:52
    Temat: rozliczenie pit za rok 2006
    Od: "m...@o...pl" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W grudniu 2006 roku wykonywałem umowę zlecenia, na podstawie której przysłano
    mi PIT-8b (jeśli się dobrze zorientowałem, a jeśli nie proszę o korektę).
    Pytanie jest takie - wydaje mi się, że termin rozliczenia takich pitów za 2006
    r. dot. zlecenia upływa w kwietniu br., ale mam obawy, że może tak nie jest i
    że przegapiłem termin. Mam nadzieję, że tak nie jest, bo oglądać świata z
    tamtej strony krat za brak zeznania podatkowego to ja ochoty nie mam :) To jak
    to jest - do kiedy muszę złozyć ten pit - wie ktoś ? Dzięki za info, jeśli
    ktoś się podzieli, bo odpowiedzi w sieci jakoś nie znalazłem ;)