  • Data: 2003-07-06 20:10:01
    Temat: rozliczenie kasy fiskalnej
    Od: <d...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    W czerwcu zakupiłem kasę fiskalną, sprzedaż fiskalną rozpocząłem w lipcu i w
    związku z tym mam parę pytań:

    1. Jakie odliczania vatu przysługują podatnikowi w związku z zakupem kasy?

    2. W jakim miesiącu trzeba rozliczyć kasę?

    3. W deklaracji Vat 7 są komórki nr 58 i 62- która z nich służy odliczeniu?

    4. Czy zakup kasy można wpisać w koszty i w jakim miesiącu?

    Może ktoś zna stronę gdzie można znaleźć szczegółowe informacje dotyczące
    rozliczenia kasy?

    Pozdrawiam
    Dyriusz