  • Data: 2008-01-07 22:18:38
    Temat: równoczesny wpis do kpir oraz eśt
    Od: "marek starucha" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,
    jestem świeżo upieczonym DG-erem, mam więc pewną wątpliwość, którą logicznie
    potrafię rozwikłać, ale nie jestem pewien, czy zgodnie z literą prawa.
    Otóż kupiłem komputer w grudniu, który w styczniu przyjąłem w użycie i
    wpisałem do eśt.
    Moje zapisy więc powinny wyglądać tak:
    KPIR - w grudniu wydatek na komputer, który zapisuję, ale nie traktuję jako
    KUP.
    EŚT - wpisuję w styczniu, że towar nabyty w grudniu, ale w użyciu od
    stycznia. I mogę go zamortyzować od razu w styczniu w 100%, jako
    początkujący DG-er.

    Czy prawidłowo napisałem? CZy jest coś, czego nie uwzględniłem albo z czymś
    przesadziłem?
    Pozdrawiam
    marek