    From: "PK" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: rodzaj działalności z PKD
    Date: Tue, 4 Jan 2005 11:22:35 +0100

    Wszędzie znajduję informacje że przy zakładaniu działalności najlepiej
    wybrać wszystkie możliwe rodzaje działalności ponieważ później trzeba będzie
    płacić za każdy dodtkowy wpis.

    Moje pytanie sprowadza się do tego czy na prawdę wybieram na wszelki wypadek
    wszelkie możliwe bo nie wiem co będę robił dodtakowo za rok (ale po co mi
    np. usługi krawieckie)
    czy też mogę tylko wszystkie możliwe dotyczące akurat w moim wypadku
    informatyki (czyli cały 72 PKD)
    Czy mogę sobie jeszcze dopisać dowolne inne do 72?

    Dziękuję