  • Data: 2005-01-04 14:12:38
    Temat: Re: rodzaj działalności z PKD
    Od: "fart" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moje pytanie sprowadza się do tego czy na prawdę wybieram na wszelki
    > wypadek
    > wszelkie możliwe bo nie wiem co będę robił dodtakowo za rok (ale po co mi
    > np. usługi krawieckie)

    Jesli jesteś pewien, że nie bedziesz wykonywał przez cały okres działalności
    gospodarczej tych czynności, nie będziesz ludzi zatrudniał w tej dziedzinie
    na umowę , w tym o dzieło, :)))))))))), to se możesz nie pisać...... ale
    jeśli masz choć cień wątpliwości .. lepiej wpisz ... chociaż w końcu
    dopisanie niewykonywanej czynności kosztuje tylko 50 zł (zmiana wpisu do
    ewidencji działalności gosp.) to nie są takie zastraszające pieniądze w
    porównaniu z oczekiwanymi zyskami z nowej działalności

    > czy też mogę tylko wszystkie możliwe dotyczące akurat w moim wypadku
    > informatyki (czyli cały 72 PKD)
    > Czy mogę sobie jeszcze dopisać dowolne inne do 72?

    Se ścijągnij całą klasyfikację
    http://www.stat.gov.pl/
    mienią się mieć ją zaktualizowaną
    i se wybierz ........

    pozdrawiam
    fart

    ps
    zdania fachowców są podzielone ... niktórym wystarczą trzycyfrowe kody ...
    innym trza więcej podać .. a urzędnika przyjmującego masz własnego :))