  • Data: 2004-02-04 11:40:00
    Temat: roczny przychod < 1500 zl i co dalej????
    Od: "kijan" <k...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Mam problem.

    Na uczelni uczono mnie iz jesli moj roczny przychod nie przekroczy kwoty
    (zalozmy 2500 zl - jest ona co roku inna) NIE MUSZE ale jesli chce to moge
    sie rozliczyc z US, czyli moge wypelnic PIT-37.

    Chcialbym sie dowiedziec jak to jest wreszcie z tym, jesli np. moja zona nie
    zarobila wiecej niz 1000 zl w tamtym roku (2003) to musi sie rozliczac z
    urzedem skarbowym czy nie?

    Moim zdaniem jesli nie chce to nie musi, ale chcialbym uslyszec zdanie
    wiekszej ilosci osob bo z tego co mi mowiono w US ze MUSI sie rozliczyc, ale
    nie za bardzo ufam ludziom siedzacym w urzedach bo bardzo czesto jest tak ze
    malo kompetentne osoby tam siedza i wole uslyszec odpoiwedz na moje pytanie
    z kilku zrodel, aby sie upewnic.

    Bede wdzieczny za odpowiedz.

    Pozdrawiam.