eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkirobnalem sie przy zaliczce za styczeń, moge za marzec mniej wplacic? › robnalem sie przy zaliczce za styczeń, moge za marzec mniej wplacic?
  • Data: 2010-04-18 13:53:52
    Temat: robnalem sie przy zaliczce za styczeń, moge za marzec mniej wplacic?
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Widze ze sie rabnalem na zalicze stycznosciowej, nie uwgzlednilem jednej
    faktury, w lutym mialem sporo odliczen
    za zalegly zus za ktory mnie w lutym skasowano wiec zaliczki w ogole do
    zaplaty nie mialem , no i teraz jest pewna kwota do zaplaty.
    Czy jezeli dajmy na to w stczniu bylo zaliczki 1000 , ja wplacilelem 1200 to
    jezeli w marcu mam 1000 do zaplaty moge puscic
    800 zł czy te nadplate dopiero moge rozliczyc w rozliczeniu rocznym a teraz
    musze zaplacic 1000 tak czy siak ?

    pozdrawiam