  • 1. Data: 2002-09-19 11:00:09
    Temat: regon i VAT-7
    Od: Kiciek <_...@d...pl>

    Witam

    Przegladalem google, ale nie moge znalezc odpowiedzi na pytanie:

    Jestem w spolce cywilnej (nowo zalozona)

    Czy jezeli nie dostalismy jeszcze NIPu a wystawiamy faktury VAT
    wpisujac REGON to czy w deklaracji VAT-7 mamy wpisac takze REGON w
    miejsce NIPu czy zostawic puste miejsce ?

    Mam nadzieje ze NIP nadejdzie przed terminem zlozenia VAT-7, ale nigdy
    nic nie wiadomo.

    TIA.

    --
    Pozdrowienia
    Kiciek

  • 2. Data: 2002-09-19 11:38:57
    Temat: Re: regon i VAT-7
    Od: p...@p...onet.pl (Paragraf - KP)

> [...]
    > miejsce NIPu czy zostawic puste miejsce ?
    > Mam nadzieje ze NIP nadejdzie przed terminem zlozenia VAT-7, ale nigdy
    ===========
    wpisz do deklaracji w miejsce NIP nr. tymczasowy Regon
    Paragraf

  • 3. Data: 2002-09-19 12:38:19
    Od: Kiciek <_...@d...pl>

    Uzytkownik Paragraf - KP napisal w wiadomosci

    >wpisz do deklaracji w miejsce NIP nr. tymczasowy Regon
    [...]

    Dzieki za szybka odpowiedz.

    --
    Pozdrowienia