  • 1. Data: 2002-09-19 08:38:22
    Temat: Zwrot podatku...
    Od: "bod" <...@...a>

    Witam,
    jestem studentem i chwilowo sobie dorabiam w pewnym zakladzie.
    Pracuje na zasadzie Umowa o Dzielo, zarobie jakies 300 zl :/.
    Slyszalem ze przy tak malym przychodzie otrzymam zwrot podatku
    za pare miechow, czy to prawda ?

    --
    pzdr

  • 2. Data: 2002-09-19 19:26:57
    Temat: Re: Zwrot podatku...
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 19 Sep 2002, bod wrote:

> [...]
    >+ Pracuje na zasadzie Umowa o Dzielo, zarobie jakies 300 zl :/.
    >+ Slyszalem ze przy tak malym przychodzie otrzymam zwrot podatku

    300zł jednorazowo czy 300zł kilkanaście razy ?
    Bo nie musisz się martwić o to, że US ci dopłaci :), nie
    ma strachu. Natomiast prawdą jest że do sumy łącznej ponad
    2000zł (rocznie !) podatku się nie płaci, czyli podatek
    który od kwoty brutto *został wpłacony* będziesz mógł
    sobie *w przyszłym roku* odzyskać.
    Po prostu udzielisz budżetowi pożyczki !

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-09-19 21:59:32

> [...]
    > który od kwoty brutto *został wpłacony* będziesz mógł
    > sobie *w przyszłym roku* odzyskać.
    > Po prostu udzielisz budżetowi pożyczki !

    300 zeta jednorazowo (tzn. miesieczna wyplata za iles tam dni...)
    hehe wyglada na to ze pieniazki trafia do mnie ;)

    --
    pzdr