  • Data: 2009-11-25 13:56:24
    Temat: raporty dobowe, miesieczne ,uporządkowanie spraw
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Czy jeżeli korzystam z kasy fiskalnej to muszę zbierać druki miesięczne i
    raporty dobowe wysuwane przez drukarke
    skoro są one również na rolce 'skitranej'? czy te schowane wystarcza w
    zupełności i na ich podstawie
    mogę dokonywać zapisów np w księdze czy traktować jako ewidencje vatowską.
    Wydaje mi sie bezsensu zbieranie dwóch egzemplarzy tego samego.

    pozdrawiam