  • 11. Data: 2009-05-20 21:14:24
    Temat: Re: quad i nowa dg
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    pawelj wrote:
    > jednoosobowa działalność gospodarcza. kpir + vat.

    No to jeden i ten sam przedsiębiorca prowadzi przecież,
    więc wszystko jest w tej samej KPiR - chyba, ze masz w sumie
    z obu RODZAJÓW działalności strate ;-)

  • 12. Data: 2009-05-21 08:29:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 20 May 2009, cef wrote:

    > No to jeden i ten sam przedsiębiorca prowadzi przecież,
    > więc wszystko jest w tej samej KPiR

    Dla porządku - prowadzący DG OF (w tym tylko jedną 1-osobową DG OF)
    może prowadzić kilka KPiR, par.9.1 rozporządzenia.
    Kryterium nie stanowi rodzaj działalności, lecz miejsce działalności
    ("zakład").
    Możliwości trzymania "wszystkiego w jednej KPiR" to oczywiście nie
    wyklucza :) (ten sam paragraf), ale Twoja wypowiedź może sugerować
    zależność przeciwną (że musi być 1. KPiR).

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2009-05-21 09:54:09
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
    > wyklucza :) (ten sam paragraf), ale Twoja wypowiedź może sugerować
    > zależność przeciwną (że musi być 1. KPiR).

    Słusznie prawisz. Poszedłem myślami nieco dalej
    i chodziło mi bardziej o ustalanie dochodu, a nie
    sposób czy ilość prowadzonych KPiR.