  • Data: 2003-09-25 11:10:22
    Temat: pytanie-procedura wysylania przez gmine korespondencji
    Od: "mpj" <t...@t...kielce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy wyslanie jednego awiza, ktorego zreszta nie otrzymalam (zawinila poczta
    lub sasiedzi) z informacja, ze mam placic okreslona wysokosc podatku od
    gruntu (czy jak on sie nazywa) przez gmine, na adres, w ktorym jestem
    zameldowana to wystarczaca procedura?
    Nie zaplacilam, bo nie otrzymalam i ostatnio dostalam przesylke (tym razem
    za potwierdzeniem zwrotnym) z wyliczonymi kwotami i znacznie
    przewyzszajacymi miesiecznie kwotami kary, ktore mam zaplacic za przesylke
    (ekspresowa) i grozeniem windykacja naleznosci przez sad.
    W gminie znaleziono dokument, ze zawiadomiono mnie wysylanie awizo i
    poinformowano, ze jesli nie odebralam (a fizycznie do mnie nie wlynelo!!!),
    to juz moja wina.
    Prosze o pomoc w tej sprawie. Kwoty nie byly wysokie, ale uwazam, ze cos tu
    nie gra,
    dzieki