eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkipytanie o podstawowa wiedze z zakresu "rozliczanie sie z US' › pytanie o podstawowa wiedze z zakresu "rozliczanie sie z US'
  • Data: 2003-09-20 22:11:55
    Temat: pytanie o podstawowa wiedze z zakresu "rozliczanie sie z US'
    Od: "Seneka INF" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    w tym miesiacu mialem dwie umowy zlecenie zdobyte przez internet - wykonanie
    strony; Zleceniodawca zamowil strone poprzez e-mail, ja mu ja wykonalem,
    przeslalem a on mi wplacil na rachunek; byla to ustna umowa o dzielo - jedna
    warta 800 a druga 1,3 tys zl;
    (mam nadzieje, ze to bedzie sie powtarzac :D)
    i mam pytanie - jak mam sie rozliczac z US - mam co miesiac go informowac o
    tych zleceniach, czy na rocznym "podsumowaniu" wraz z podatkiem 20% od
    kazdej umowy?

    --
    Seneka INF