  • Data: 2013-05-17 14:00:54
    Temat: przygody z celnikami
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    wlasnie odebralem wezwanie do osobistego stawiennictwa w
    urzedzie celnym

    w listopadzie 2011 kupilem na allegro zestaw klockow lego,
    o tym ze jest wysylany z usa dowiedzialem sie dopiero
    po telefonie do sprzedajacego kiedy nie dotarl po tygodniu
    oidp wysylka z usa byla wspomniana jedynie na stronie
    'o mnie'

    paczka dotarla po miesiacu, przesylka najwyrazniej nie
    przeszla przez rece celnikow - nie zostal naliczony vat
    ani clo (dobrze widze ze 4.7%?)

    jako ze na wezwaniu umiescili informacje ze chcieli by
    zobaczyc potwierdzenie platnosci zadzwonilem zeby
    podali mi jakas date, okazalo sie ze zycza sobie
    zobaczyc mnie jako podejrzanego w sprawie unikania
    podatku

    jako ze juz zycza sobie mnie widziec to czynny zal odpada,
    o czyms jeszcze warto wiedziec zanim bede sie do nich
    wybieral?