  • From: "Robi" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: przychody z google adsense
    Date: Tue, 13 Mar 2007 09:18:57 +0100

    Witam,
    Ciekaw jestem Waszego zdania na ten temat.
    Zamierzam uruchomic portalik, który edzie utrzymywal sie z reklam adsense.
    Moje pytanie brzmi czy musze w tym celu uruchamiac dzialanosc czy wystarczy
    ze wykaze ten dochód w zeznaniu rocznym PIT jako osoba fizxyczna? Jak
    wyglada kwestia tego typu dochodów, rozumiem ze jak kazde powinny byc
    wyazywane przed US? Co o tym sadzicie. Z drugiej strony ludzie
    sprzedaja/kupuja na allegro bez dzialanosci i nie placa zadnych podatkow
    (oczywiscie nie mam na mysli hurtowego handlu). Czy kontrole US namierzaja
    tego typu dzialanosc? Ktoś ma jakieś doświadczenia.