    From: "Ewa" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: przejęcie firmy przez męża
    Date: Tue, 11 Nov 2003 18:06:09 +0100
    Sender: s...@p...onet.pl@pb170.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    Witam wszystkich grupowiczów

    Mam pytanko i prosiłabym o wypowiedź na ten temat.
    Mój mąż zakłada działalność gospodarczą i przejmuje działalność, która ja
    teraz prowadzę.
    Obecnie ewidencjonuję sprzedaż na kasie fiskalnej i płacę "cały" ZUS.
    Jak wyglądałaby sprawa kasy i ZUS-u jeśli przejmie działalność mąż (jest
    zatrudniony na umowę o pracę - cały etat)?
    Czy jeśli zlikwiduję działalność mogę iść na zasiłek dla bezrobotnych
    (chodzi mi o to czy jeśli będę od czasu do czasu pomagała mężowi to ktoś
    tego nieopatrznie nie zrozumie jako współpracę)?

    Dziękuję wszystkim za rady na powyższy temat.

    Ewa