  • Data: 2002-06-17 14:39:38
    Temat: proszę o poradę - ulga budowlana - sprzedaż domu
    Od: "JP" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W skrócie:
    Buduję dom korzystając z dużej ulgi budowlanej (tej pierwszej - odliczenia
    od podstawy opodatkowania), jestem dość mocno zaawansowany w budowie, ale
    nie jestem w tym domu zameldowany. Nie wykorzystałem ulgi do końca.
    Zmuszony jestem sprzedać ten dom i będę się budował w innym miejscu razem z
    rodzicami (dostali wypowiedzenie mieszkania). Już kupiłem działkę poza
    miastem.
    Czy będę mógł kontynuować ulgę i czy nie zapłacę podatku od sprzedaży domu,
    a nie daj Boże nie będę musiał zwrócić podatku od dochodu którego nie
    zapłaciłem dzięki uldze budowlanej.
    Bardzo proszę o jakieś obszerne wykładnie istniejących przepisów.
    Pozdrawiam
    Juras
    Kraków