  • Data: 2002-07-15 08:14:23
    Temat: proszę o pomoc
    Od: "wojtek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Proszę o pomoc.

    Prowadzę firmę mająca dwie dzailalności:
    1. firma ogólnobudowlana
    2. sklep przemysłowy.
    firmę prwadzę z żoną jako osobą współpracującą.

    w kwietniu uległem chorobie (zawała serca) od tamtej pory jestem na
    zwolnieniu lekarskim czelam na operację - itd

    żona dalej prowadzi sklep.

    w ostatnich dniach otrzymałem pismo od jednego z klientów o wygranym przez
    mnie przetargu na remont budynku.

    co mam robić jeśli ja jestem na zwolnieniu i nie mogę pracować.

    Czy mogę wziąść kogoś(firmę lub osobę) która wynona na rzecz mojej i żony
    firmy podwykonastwo. A ja (żona) wystawię fakturę koncową.

    Co na to ZUS ?