  • Data: 2003-04-25 14:12:08
    Temat: prośba do tych co "na priva"
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Drodzy koledzy i koleżanki
    Jeżeli chcecie zadać mi pytanie bezośrednio, prosze używajcie WYŁĄCZNIE
    PLAIN TEXT, nie html'a.
    Mój serwer pocztowy dowodzony przez antyspamową obsesje mojego męża
    filtruje mi (zresztą bez mojego sprzeciwu) cały html jako spam.
    Wydłubuje to potem ze smieci po paru tygodniach a tam jakiś biedak
    liczył na szybka porade po czas naglił...

    Nie mam zamiaru odstapic od dyskryminacji poczty w html'u więc prosze
    sie albo dostosowac albo pytac na grupie.

    Chętnie odpowiem na każde pytanie zadane czystym tekstem :-)

    Maddy plain textowa "chyba to wstawie do sygnatury"
    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl