  • Data: 2004-06-24 07:46:23
    Temat: proporcja bazowa - ???
    Od: "P.J.Tomas" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupowiczow.
    Mam maly problem z proporcja.
    Wedlug nowej ustawy jesli ktos rozpoczal dzialalnosc w roku biezacym, w celu
    wyliczenia proporcji musi spisac z Naczelnikiem Urzedu Skarbowego protokol.
    Hmmm... Nawet kierowniczka dzialu VAT nie wiedziala co mi powiedziec na ten
    temat. Jak wy sobie z tym radzicie w momencie kiedy wystapila sprzedaz
    zwolniona i opodatkowana ? Ona mi zasugerowala, zebym wyliczyl proporcje na
    podstawie dotychczasowej sprzedazy (czyli za miesiace marzec-maj). Ale jak
    to sie ma do nowej ustawy o VAT ? Pomozcie, bo jutro musze zlozyc deklaracje
    VAT-7... ;)

    --

    P.J.Tomas
    e-mail: p...@i...pl