eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiprogramy partnerskie › programy partnerskie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-m
    ail
    From: Piotr Niżyński <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: programy partnerskie
    Date: Sat, 08 Jul 2006 22:37:50 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 4
    Message-ID: <e8p57h$dvu$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: cji134.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1152391217 14334 83.31.58.134 (8 Jul 2006 20:40:17 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 8 Jul 2006 20:40:17 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.4 (Windows/20060516)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:165823
    [ ukryj nagłówki ]

    Czy marketing internetowy w ramach programu partnerskiego może być
    regularnie rozliczany w oparciu o umowę o dzieło, czy też jedyną legalną
    formą wypłaty prowizji osobom fizycznym nieprowadzącym jest tutaj
    umowa-zlecenie?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1