    From: "CHRIS" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: problemy z us - pod. lin.
    Date: Wed, 8 Feb 2006 18:25:27 +0100

    Witam

    Mam pewien problem z "opiekujaca" sie mna Pania z US. Otoz dwa lata temu
    wyslalem poczta oswiadczenie o wyborze liniowego podatku. Ostatnio Pani z US
    porpsila zebym przyszedl do niej. Powiedziala, ze ona nie ma takiego
    oswiadczenia i mam zlozyc korekte pitu rocznego bo zlozylem oczywiscie PIT
    36L. Zanioslem jej kopie oraz dowod nadania ale powiedziala, ze chce ja
    oszukac, ze oswiadczenie napisalem teraz a dowod nadania jest pewnie z
    czegos innego bo nie ma na nim napisane czego dotyczylo i ponownie kazala
    zlozyc korekte pitu rocznego twierdzac, ze nie moge stosowac podatku
    liniowego.
    Co robic? Czy rzeczywiscie brak opisu na dowodzie nadania dyskwalifikuje
    taki dowod? Czy mam sie poddac presji dla swietego spokoju? Pania byla
    bardzo nieuprzejma.

    Chris