  • Data: 2006-02-10 20:11:29
    Temat: Re: problemy z us - pod. lin.
    Od: "Paweł Hałas" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Witam
    >
    >Mam pewien problem z "opiekujaca" sie mna Pania z US. Otoz dwa lata temu
    >wyslalem poczta oswiadczenie o wyborze liniowego podatku. Ostatnio Pani z US
    >porpsila zebym przyszedl do niej. Powiedziala, ze ona nie ma takiego
    >oswiadczenia i mam zlozyc korekte pitu rocznego bo zlozylem oczywiscie PIT
    >36L. Zanioslem jej kopie oraz dowod nadania ale powiedziala, ze chce ja
    >oszukac, ze oswiadczenie napisalem teraz a dowod nadania jest pewnie z
    >czegos innego bo nie ma na nim napisane czego dotyczylo i ponownie kazala
> [...]
    Witam...
    Podobnie jak mój przedmówca radzę: jeżeli jej coś nie gra to niech wystosuje
    odpowiednie pismo a Ty się wtedy do niego ustosunkujesz.
    Jak to nie pomoże i będzie się upierać - skontaktuj się ze mną na
    f...@i...pl - ja się tym zajmę - nie znoszę takiego traktowania
    podatników...

    Pozdrawiam
    PAweł