  • Data: 2004-02-01 20:36:32
    Temat: problem z księgowaniem
    Od: "Tom" <t...@w...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Słyszałem że w księgowaniu faktury Vat np za telefon robi się to tak:
    - jeżeli faktura jest za rozmowy z miesiąca poprzedniego to dajemy to w
    koszty tegoż poprzedniego miesiąca
    - podatek VAT księgujemy w miesiącu otrzymania faktury
    Więc mam pytanie.
    Skoro zamykam już poprzedni miesiąc jak mam zaksięgować tą fakturę, jeżeli
    dostaję ją w następnym miesiącu.
    Jak mam teraz "wrócić" do poprzedniego miesiąca jeżeli zaksięgowałem już
    kilka faktur w miesiącu bieżącym.
    Czy to dotyczy tylko telefonu, energii itd. czy taką procedurę stosuje się
    do wszystkich faktur które uwzględniają wydatki w poprzednim miesiącu.

    Proszę o poradę księgowych jak to technicznie rozwiązać.

    Z góry dziękuję i pozdrawiam Tom