  • Data: 2004-02-01 21:37:28
    Temat: Re: problem z księgowaniem
    Od: "Tom" <t...@w...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

    znalazłem tą informację na dole ("Spotykane problemy") na tej stronie:
    http://www.pit.pl/pages/i/38.php
    i nie wiem czy to, co mówi tam ta Pani odnosi się tylko do grudnia czy do
    wszystkich miesięcy...

    > nie wiem czy słyszałeś że faktury za prąd, wodę, telefon, należy księgować
    w miesiącu w którym przypada termin płatności
    > Jeżeli więc w lutym dostajesz fakturę za styczeń, zwykle nawet data
    wystawienia też jest w lutym, a termin płatności tym bardziej,
    > więc należy zaksięgować w lutym

    faktura jest za grudzień, wystawiona 29.12, termin płatności do 16 stycznia,
    otrzymałem ją na początku stycznia.

    a jak jest ze składkami ZUS (sam opłacam tylko zdrowotną) , jeżeli znam
    stawkę składki to czy po zakończeniu miesiąca
    również księguje ją w tym miesiącu skoro tego miesiąca dotyczy, czy w dniu
    płatności składki (zwykle w następnym miesiącu)?

    Dzięki i pozdrawiam Tom