  • Data: 2010-10-20 20:33:44
    Temat: prawo jazdy w koszty ?
    Od: "pawelj" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Prowadzę jednoosobową dg. (kpir, VAT).
    Głównym moim źródłem dochodu są usługi, natomiast głównym źródłem transportu
    jest samochód.
    Jednak z racji korków i remontów dróg jakie się ostatnio w mojej okolicy
    trafiają czasm mojego dojazdu do klienta znacznie wzrósł.
    Pewnym rozwiązaniem byłby zakup motocykla, lecz nie posiadam prawa jazdy.
    Skuter odpada, ponieważ czasem jeżdzę dość daleko.
    Czy kurs prawa jazdy można wrzucić w koszty działalności ? Bo myślę, że
    zakup motocykla z pewnością byłby kosztem. (?)

    --
    PawełJ