  • Data: 2002-04-11 12:46:50
    Temat: prawa autorskie - koszty uzyskania - pytanie
    Od: "Marcin Niewiadomski" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam i pytam.
    Czy wykonujac parce zwiazaną z przekazaniem praw autorskich (umowa o dzielo
    wraz z klauzula o przekazaniu praw) - dokladnie tworzeniem grafiki na
    potrzeby stron internetowych - przysluguja mi 50% koszty uzyskania dochodu?
    Czy jezeli przysluguja (a tak mi sie wydaje) to w przypadku kiedy pracodawca
    rozliczal umowy o dzielo na podstawie standardowych kosztow (o ile sie nie
    myle 27% :-/ ) to czy ja moge dokonac korekcji przy skladaniu pitu i
    wyliczyc podatek na podstawie kosztow "autorskich" czyli 50%?

    Z gory bardzo dziekuje za udzielone odpowiedzi.
    pozdr. Marcin