  • Data: 2003-03-22 12:59:37
    Temat: pracownik-os. wsółpracująca i chorobowe
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Mam takie pytanie. Dziewczyna pracuje (będzie pracować 01.04.2003)u brata w
    firmie. zamierzają się w lipcu pobrać, więc dziewczyna będzie już wtedy os.
    współpracującą. I moje pytanie Jak to będzie z ubezpieczeniem chorobowym? w
    czasie pracy na umowę o pracę po miesiącu nabywa prawa, ale po 3 miesiącach
    będzie osobą współpracującą, a więc musi przepracować jeszcze 3 miesiące czy
    jeszcze 6 miesięcy?
    To znaczy czy przechodząc na "rodzaj ubezpieczenia" jako współpracująca,
    wcześniejsza praca wlicza sie do okresu chorobowego?
    Mam nadzieję że za bardzo nie zaplątałem problemu. :-)
    PawełJ