  • Data: 2005-09-19 12:43:47
    Temat: praca w irlandii - podatek dochodowy w Polsce
    Od: "the_foe" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Juz za tydzien jade do Irlandii.
    Wiem ze za dochody w Irlandii nie placi sie podatku w Polsce (tak jak jest
    to w przypadku Wlk Brytanii), ale cos mi sie obilo o uszy ze nei jest
    rozowo kiedy w jednym roku podatkowym pracowalo sie w kraju jak i w
    Irlandii, ponoc trzeba sie niormalnie rozliczyc i wykazac dochody uzyskane w
    Irlandii
    Czy to prawda?
    Czy wplywa to na wysokosc podatku w Polsce?

    Inne pytanko: czy przelew kasy z Irlandii na swoje konto w Polsce jest jakos
    ograniczane, trzeba cos zglaszac itp? Chce zostawic karte bankomatowa
    rodzinie w Polsce