  • Data: 2003-02-26 18:03:34
    Temat: praca w 2 firmach
    Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mam pytanie

    zalozmy, ze pracuje w 1 firmie na caly etat, a dodatkowo prowadze
    dzialalnosc gospodarcza, nie zwiazana z ta praca na etacie. w firmie
    etatowej kadry odprowadzaja mi podatek do us, w swoje firmie robie to sama.
    w pewnym momencie przekraczam prog podatkowy - kadry w etatowej pracy
    odprowadzaja wiekszy podatek. i tu mam problem - czy we wlasnej dzialanosci
    mam obowiazek rowniez odprowadzac wiekszy podatek, czy nadal moge tylko 19%
    i potem wyrownac niedoplate w rozliczeniu rocznym?