    From: "..::FELIPE::.." <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: "praca na fakturę"
    Date: Thu, 26 Jun 2003 16:09:34 +0200

    witam

    wiele sie slyszy nt samozatrudnienia, zwlaszcza kierowcow
    interesuje mnie taka praca w ramach wlasnej DG
    i wystawianie faktur "pracodawcy"
    ale na inny rodzaj pracy
    czy to mozliwe i jak to zrobic najlepiej
    zeby wszytko gralo (jaka pozycja na fakturze,
    jakie wpisy we wpisie do EDG itd itp) ???

    chodzi mianowicie o takie czynnosci:
    - reprezentowanie firmy jako pracownik dzialu handlowego;
    - wystawianie faktur, organizacja sprzedazy, prowadzenie dokumentacji
    finansowo ksiegowej, pomoc w prowadzeniu KPIR;
    - pomoc w rozliczeniach i szeroko rozumianych kontaktach z US ZUS itp
    wypelnianie deklaracji itd;
    - broker informacji, zdobywanie inform nt nowych rynkow zbytu, zrodel
    dostawcow, pomyslow na biznes, rozszerzenia dzialalnosci,

    wszystkie te czynnosci wiaza sie z czestym przebywaniem w siedzibie firmy
    ale ze wzgledu na to iz mam wiele okolicznosci sprzyjajacych (jestem
    studentem do 26 roku zycia oraz mam rente rodzinna ktora uprawnia mnie do
    prowadzenia DG tylko kosztem skladki zdrowotnej) nie chce przejsc na umowe i
    prace

    rozwazam dwie opcje;
    - wyzej wymieniona w ramach wlasnej DG
    - kontrakt menedzerski (czyli umowa zlecenie) tranktow jako student ale
    chyba w prawie pracy jest ogranicz ilosci zawierania umow zlecenie jedna po
    drugiej przedluzana np co 3 miesiace

    co radzicie

    z gory dzieki

    pozdrawiam wszystkich