  • Data: 2010-05-24 21:12:13
    Temat: powódź powodzią - ale pracować trzeba - tylko jak?
    Od: "pawelj" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Czy jakieś przepisy regulują sprawy powodziowe.
    Chodzi mi o nieobecność w pracy. Dom pracownkia został zalany w środę. Dziś
    pracownik poinformował zakład, że mieszka w szkole a dom jest zalany.
    Zdaję sobie sprawę z tragedii jaka go dotknęła. Ale nasuwa się kilka pytań
    prawnych.
    -Czy należy mu się jakiś urlop ?
    - Czy należy mu się jakaś zapomoga z zakładu?
    - jak długo może pracownik nie pracować mając "status powodziana" (nie wiem
    czy to jakiś lokalny wymysł - miasto rozdaje takie zaświadczenia podobno
    potrzebne w zakłądach / szkołach).

    czy są jakieś przepisy które to reguluja?
    Będę wdzięczny za jakiś trop.

    --
    PawełJ