  • Data: 2004-04-23 17:27:57
    Temat: postanowienie o wszczęciu postępowania podatkowego
    Od: "NN" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dostałem dzis z US "postanowienie o wszczęciu postępowania podatkowego" o
    treści mniej wiecej takiej:
    "Naczelink US w (nazwa miasta) wszczyna z urzedu postepowanie podatkowe w
    podatku od towarow i uslug za miesiac (tu miesiac i rok)
    uzasadnienie:
    "w dniu (...) przeprowadzona kontrole podatkowa, w wyniku ktorej stwierdzono
    nieprawidlowosci majace wpływ na rozliczenie podatku VAT za w/w miesiac."

    i nie ma na tym wezwania, po co mi to przyslali?
    miałem kontrole i znalezli pewne nieprawidlowosci, myslalem ze to wszystko
    (liczylem co najwyżej na symboliczna kare bo kwoty były niewielkie), co
    oznacza wszczecie postepowania? kolejna kontrole tego samego?