eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiponiesione koszty - umowa-zlecenie jak to jest? › poniesione koszty - umowa-zlecenie jak to jest?
  • Data: 2003-11-19 16:51:17
    Temat: poniesione koszty - umowa-zlecenie jak to jest?
    Od: "Futro" <k...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Po zasięgnięciu info na grupie wystawiłem rachunek za umowę-zlecenie.
    Przedmiotem umowy było wykonanie reklamy. Wykonałem reklamę, zapłaciłem za nią
    drukarni i przekazałem klientowi.
    Rachunek wyglądał tak
    kwota wynagrodzenia brutto 200 zł
    Koszty uzyskania 120 zł (na taką kwotę mam fakturę z drukarni na
    moje nazwisko)
    Podstawa do opodatkowania 80 zł
    Podatek 16 zł
    Do wypłaty 184 zł

    Księgowa w firmie mojego klienta zaprotestowała i powiedziała, że nie mogę
    wpisać kosztów uzyskania w wysokości faktycznie poniesionej tylko ryczałtem
    20% Kwoty brutto, dopiero w zeznaniu rocznym mam to skorygować i podać
    faktycznie poniesione koszty. Czy rzeczywiście tak jest?
    Jeśli tak to strasznie kiepsko...

    Pozdro
    Artur

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1