  • 11. Data: 2002-05-18 23:15:49
    Temat: Re: pomocy!!!
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sun, 19 May 2002, Wojciech Suszycki (Brick B.) wrote:

    >+ Użytkownik Smart Group [...]
    >+ > Użytkownik "Gotfryd Smolik [...]
    >+ > > >+ A coz to jest to : 8kzł????
    >+ > >
    >+ > > 8 kilozłotych :)
    >+ > > Zdaje się, że taka suma padła ?? (8000 zł)
    [...]
    >+ To chyba musisz jechać osobiście.

    Jakby to rzec...AFAIR była mowa o kwocie podatku, nie
    kwocie do przekazania. Trzeba by czołgiem jechać :]
    [...]
    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 12. Data: 2002-05-18 23:16:06
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sun, 19 May 2002, Wojciech Suszycki (Brick B.) wrote:
    [...]
    >+ > >+ Banki nie zgłaszają każdego wpływu ale odsetki od oprocentowania z
    >+ > >+ oszczędności tak.
    >+ >
    >+ > ?? ZGŁASZZAJĄ ?? -:O
    >+ > A mi się zdawało ;) że podatek "belkowy" jest dlatego
    >+ > ryczałtowy, żeby nie było problemu z tajemnicą bankową :)
    >+
    >+ No masz rację, nie zgłaszają danych osób ale podatek jest naliczany. A to
    >+ kolejny ślad po dużej sumie.

    Akurat *tu* - nie sądzę. W skali banku to *na pewno* będzie
    mała kwota :)
    [...]
    >+ > >+ też się zdarzyć, że np. podczas kontroli Twojego rocznego PIT-a wymyślą
    [...]
    >+ He, he oni za to zauważą związek. Mam na mysli jak np. Smart otworzy DG,
    >+ zainwestuje w Salon piękności kupe kasy. I wtedy będzie pytanie "A skąd Pan
    >+ ma tyle pieniędzy? Co roku składa Pan Pita z małymi dochodami?"

    A to inna sprawa :)
    Chodziło o sugestię "US się spyta o konto w czasie kontroli".
    Jeśli US się spyta "skąd ma pieniądze" to najwyżej *Smart*
    powie, że z konta ;) a nie że US spyta :)
    [...]
    >+ gęsto tłumaczyc podpierając dokumentami i wyciagami z konta tez.

    I słusznie (skądinąd) - al Capone też za podatki... ;>
    [...]
    >+ > >+ Ci tylko oddał pożyczkę :-))
    >+ >
    >+ > Kawa ? Lody (znaczy coś zimnego) ?
    >+ > Jeśli wyrażam się niejasno - to od darowizn i *pożyczek*
    >+ > "przysługuje" TEN SAM podatek !
    >+ > Taki przelew to jest dobre zaproszenie do US :]
    >+ > [...]
    >+ > >+ Tak czy tak niech napisze "zwrot pożyczki"
    >+
    >+ Jak od "pożyczek"? Mam na myśli, że ten z zagranicy oddaje dług.
    >+ Tu chyba podatek płaci ten z zagranicy otrzymując pozyczkę. A nie ten co
> [...]

    PCC na ogół jest "solidarny", tj. US nie interesuje się
    kto powinien zapłacić: ściągnie od tego kto jest
    pod ręką :>

    >+ A tym z zagranicy nasz US si/ęinteresował nie będzie.

    Przyznaję że nie chce mi się sprawdzać co z nierezydentami !

    >+ > Wrrrr.... ! Odradzam.

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 13. Data: 2002-05-20 19:37:10
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:Pine.LNX.4.21.0205190101330.11635-100000@iry
    s.stanpol.com.pl...

    > [...]
    >
    > Jakby to rzec...AFAIR była mowa o kwocie podatku, nie
    > kwocie do przekazania. Trzeba by czołgiem jechać :]
    > [...]
    > Pozdrowienia, Gotfryd

    Wiem, do zaoszczędzenia jest 8000.
    Upchnie do bielizny i jakoś będzie. Albo zamienić na diamenty. :))

    WS