  • Data: 2002-03-27 18:20:03
    Temat: podatki w USA
    Od: "szalas" <g...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupowiczow

    W zeszłe wakacje pracowałem w USA i teraz staram się odzyskać podatek.
    Niestety nie doszedł do mnie formularz W2 od pracodawcy (pomimo powtórnego
    wysłania). Z tego co wiem to musze wysłać dokumenty do stanów do 14
    kwietnia, więc proszę o radę co mam w takiej sytuacji zrobić. Czy może muszę
    napisać jakieś wyjasnienie do ich urzędu podatkowego ,aby ewentualnie starać
    się złożyć zeznanie podatkowe poźniej?
    Czy ktoś wie co się w takiej sytuacji robi?
    Z góry dziękuję
    Grzegorz Szałachwij