  • Data: 2007-09-03 05:23:43
    Temat: podatek od nieruchomosci (darowizna)
    Od: "strzeli" <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wITAM
    Dostalem mieszkaniew darowiznie, 4 lata temu, z kaluzula ze ma tam
    zamieszkiwac dziadek az do smierci (osoba ktora mnie obdarowala).

    Dziadek zmarl, a US kaze mi placic podatek od darowizny.
    I tu dwa pytania:
    1) ile to jest % ?
    2) czy owy % bedzie pobany od ceny z 4 lat temu czy bedzie nowa wycena
    mieszkania? (mieszkanie zostalo kupione 4lata temu na preferencyjnych
    warunkach za bodajrze 5% wartosci)

    z poważaniem
    Łukasz