  • Data: 2002-07-16 19:13:35
    Temat: podatek od nieruchomości a działalność gosp. w domu
    Od: Kastor Elamita <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie!
    Niedawno zarejestrowałem nową działalność gospodarczą i zarejestrowałem
    ją w domu.
    Zaraz z gminy dostałem na razie nieoficjalne zaproszenie do złożenie
    jakiejś deklaracji w sprawiem podatku od nieruchomości.

    Proszę mi pomóc w zmaganiach z urzędasami.
    Jaka jest w takim wypadku praktyka, ceny, podstawa prawna.
    Lub też: gdzie jest FAQ grupy

    Pozdrowienia