  • 1. Data: 2005-05-12 07:06:09
    Temat: podatek dochodowy od sprzedanej nagrody
    Od: "rodionkin" <r...@w...pl>

    witam, mam nastepujaca sytuacje hipotetyczna
    jestem osoba fizyczna,
    wygrywam w konkursie nagrode (powiedzmy telewizor, samochod) o "duzej"
    wartosci N, powiedzmy N > 10000 zl
    odprowadzam podatek dochodowy od nagród, w wysokości 10% N

    mam zamiar sprzedac nagrode przed uplywem 6 miesiecy
    znajduje kupca na kwote M, taka ze N > M > 10000 zl
    place podatek od czynności cywilnoprawnych w kwocie 2% M

    no i teraz pytanie, czy to juz wszystkie podatki?
    czy jeszcze w rozliczeniu rocznym musialbym uwzglednic podatek dochodowy od
    kwoty M?

    z gory dziekuje za wyjasnienie, bo slysze sprzeczne opinie