  • 1. Data: 2008-12-03 14:10:01
    Temat: pkd jak szukac
    Od: " autor" <n...@N...gazeta.pl>

    Witam!
    CZesto na liscie pkd mamy wymienione np
    1. usluga a,b,c KOD
    2. usluga a KOD
    3 .usluga b KOD
    4.usluga c KOD (uslugi te sa powiazane, przy hostingu jest cos podobnego)
    czy ja nie wiedzac(lub wiedzac i chcac wszystkie) do konca czy jedna czy
    wszystkie te uslugi bede wykonywac mam wpisac kod 1. czy wszystkie kody czy jak ?

  • 2. Data: 2008-12-03 14:45:17
    Temat: Re: pkd jak szukac
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 3 Dec 2008, autor wrote:

    > Witam!
    > CZesto na liscie pkd mamy wymienione np
    > 1. usluga a,b,c KOD
    > 2. usluga a KOD
    > 3 .usluga b KOD

    Podaj konkretny przykład.
    Bo z Twojego opisu wynika:
    jedno,drugie,trzecie - 76.9
    jedno - 76.9
    drugie - 76.9
    trzecie - 76.9

    (ten sam kod dla 4 różnych, choć sprzeżonych opisów)

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2008-12-03 15:01:21
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    autor wrote:
> [...]
    > wszystkie te uslugi bede wykonywac mam wpisac kod 1. czy wszystkie kody czy jak ?

    A co Ci szkodzi wpisać wszystko czym będziesz (albo i nie będziesz) się
    zajmować?

    Nie będziesz wtedy musiał (odpłatnie) uzupełniać wpisu przy ewentualnym
    rozszerzeniu działalności.

    Nie wiem jak to działa w Waszej gminie ale u mnie kwity wypełniało się
    przez internet tak więc było to jedno msywne copy & paste.

    I w ten oto sposób obok, dominującej działalności w zakresie edycji
    oprogramowania mam również działalność zespołow piesni i tańca,
    wychwanie przedszkolene i inne odlewnictwo metali ;-)

    Piotrek

  • 4. Data: 2008-12-03 15:41:50
    Od: " autor" <n...@g...pl>

    G Podaj konkretny przykład.
    > Bo z Twojego opisu wynika:
    > jedno,drugie,trzecie - 76.9
    > jedno - 76.9
    > drugie - 76.9
    > trzecie - 76.9
    >
    > (ten sam kod dla 4 różnych, choć sprzeżonych opisów)

    ok, dobra mamy:

    631 Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i
    podobna działalność; działalność portali internetowych

    6311 Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i
    podobna działalność

    6311Z Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i
    podobna działalność

    no i co ja mam wpisac :)

    i czy przy wniosku o zarejestrowanie DG wpisuje same kody czy tresc?

    pozdrawiam
    (te abcd to taki skrot myslowy)

  • 5. Data: 2008-12-03 15:45:03
    Od: " autor" <n...@g...pl>

> [...]
    > podobna działalność
    >
    > no i co ja mam wpisac :)
    >
    > i czy przy wniosku o zarejestrowanie DG wpisuje same kody czy tresc?

    drugi przyklad, kod 5829Z, 5829, i 582

    ja bede sprzedawac licencje na swoj program (generowany klucz) + wykonywac
    aplikacje dedykowane na zlecenie , co w tym przypadku wybrac?

  • 6. Data: 2008-12-04 17:10:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 3 Dec 2008, autor wrote:

> [...]
    > podobna działalność
    >
    > 6311Z Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i

    Jak do EDG - IMO 631
    1. Wolno
    2. Uzasadnienie: "moja działka mieści się w 631, jeśli w przyszłości
    zostanie podzielone na kilka to nie wiem w której części się
    znajdę, może to akurat nie będzie 6311 tylko 6313" :)

    > i czy przy wniosku o zarejestrowanie DG wpisuje same kody czy tresc?

    Obawiam się ze to zależy od gminy.
    AFAIR nie ma jednolitego wzoru (bo taki musiałby być wydany
    rozporządzeniem ministra co najmniej)

    > (te abcd to taki skrot myslowy)

    No wiem, ale to powinno być:
    ab
    abc
    ewentualnie j.w. z kropkami.
    Zapisałeś z przecinkami, co ewidentnie sugerowało *listę* i do tego
    dałeś b i c "luzem" :D

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2008-12-06 11:10:38
    Od: " autor" <n...@g...pl>

> [...]
    > zostanie podzielone na kilka to nie wiem w której części się
    > znajdę, może to akurat nie będzie 6311 tylko 6313" :)

    podobnie w nastepnym przykladzie?

    > Obawiam się ze to zależy od gminy.

    http://www.sopot.pl/eGmina/pl/cityzone/Urzad_miasta/
    Sprawy_do_zalatwienia/Wydzial_obywatelski/Wydzial_ob
    ywatelski_download/proc_obywat_2008_zglosz_dzialalno
    sci.doc

    mnie ten dokument obowiązuje.
    I co sie wpisuje przy wypelnianiu wniosku o nadanie regon (biorac pod uwage
    dwa podane przyklady)

    P.