    From: h...@e...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: pit37, pit11/8b
    Date: Fri, 11 Mar 2005 08:19:54 +0000 (UTC)

    Witam

    Mam za zeszly rok 4 pity11/8b.
    Dwie z nich dotycza umowy o prace a dwie pozostale - umowy o dzielo.
    W/g umow (o prace i o dzielo) - zaden z tych okresow sie nie pokrywa.
    O ile dobrze zrozumialem poradnik do pit-ow - to to NIE jest sytuacja typu:
    "wiele stosunkow pracy".

    I teraz jest taki problem:
    Na jednym z pitow 11/8b pracodawca u ktorego mialem umowe o dzielo wpisal
    w polu 4 "za okres" cos takiego: 01.01.2004 - 31.12.2004
    Czyli wpisal mi caly zeszly rok - a wiec ten pit bedzie mi kolidowac z
    tymi trzema pozostalymi pitami.

    Pytanie - czy urzad skarbowy nie doczepi sie do tego ze ten pit koliduje z
    pozostalymi?

    Sprawa wygladala tak ze mialem podpisana umowe o dzielo na jakies dwa
    tygodnie w sierpniu - i nie wiem dlaczego oni mi wpisali caly rok...
    Czy taka sytuacja moze powodowac jakies problemy ze strony urzedu
    skarbowego albo jakiegokolwiek innego?
    Czy ja musze wyjasnic ta sprawe czy to nalezy do tej firmy?

    hood