    From: "daemon" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: pit 4 i prawa autorskie
    Date: Mon, 1 Jul 2002 22:25:03 +0200

    podpisalem z pracownikiem umowe o dzielo z prawami autorskimi ktore to praco
    wnik przenosi na mnie. umowa jest na 3000. Koszty uzyskania przychodu to 50%
    wiec zaliczka jaka musze odprowadzic do us za pracownika to 20% z 1500 czyli
    300. Czy to rozumowanie jest poprawne?

    Drugie pytanie dotyczy wypelnienia pitu 4.
    Ja zrobilem to tak(podam numery rubryk i kwoty):
    54-1
    55-3000
    56-0
    57-0
    58-300
    59-300

    67-300
    69-300.

    reszta rubryk to 0

    Moje watpliwosci budzi jednak rubryka 66 - wpisalem tam 0 ale nie jestem pew
    ien czy wlasnie tam nie powinno byc wpisane 300 a w rubrykach od 54 do 59 -
    0.

    Jezeli ktos ma doswiadczenie w wypelnianiu pit4 to prosze o rade.